Enerxía solar

As enerxías solares  son un gran modo de aproveitar os raios que se desprenden do sol. Desta forma podemos lograr un gran aforro tanto en calefacción como en electricidade.

Inconvintes destas enerxia:

-O gran custo da sua instalación

-Tárdase moitos anos en rentabilizar a sua inversión

-O gran custo do seu mantemento pasado uns anos que cando empezan  os problemas

Vantaxes destas enerxías:

-O aforro

-Protección do medioambiente

 


Esta entrada foi publicada en O problema enerxético, Recursos naturais e etiquetada , . Garda o enlace permanente.

24 Responses to Enerxía solar

  1. Jesus di:

    Las energías renovables se han convertido en el principal remedio del actual atolladero energético. Las crecientes necesidades de los países emergentes, asociadas a la finitud de los combustibles fósiles, a la concentración de su oferta, a las emisiones contaminantes y a sus riesgos inherentes, han hecho de la opción renovable un imperativo casi categórico.

    Además, en plena crisis económica global, y para una mayoría de países, suponen un sector estratégico clave para la reactivación económica nacional y una importante fuente de creación de empleo.

    Se mire como se mire, casi nadie cuestiona ya que la energía verde es la solución al necesario cambio de paradigma energético mundial y nacional. Me refiero a un cambio de muy hondo calado, que modificará los comportamientos y las formas de usar la energía, definirá nuevos negocios, usos y costumbres, y alterará la forma de relacionarnos, de trabajar y de convivir. Una revolución en toda regla como las que supusieron con anterioridad los transportes, las telecomunicaciones o las nuevas tecnologías.

  2. javierbc di:

    La energía solar fotovoltaica transforma la energía solar en electricidad y es una de las llamadas energías renovables, particularmente del grupo no contaminante, conocido como energía limpia o energía verde, si bien, al final de su vida útil, los paneles fotovoltaicos pueden suponer un residuo contaminante difícilmente reciclable al día de hoy. Los paneles solares fotovoltaicos tienen un rendimiento en torno al 15% y no producen calor que se pueda reaprovechar, Sin embargo, son muy apropiados para instalaciones sencillas en azoteas y de autoabastecimiento -proyectos de electrificación rural en zonas que no cuentan con red eléctrica-, aunque su precio es todavía alto. Para incentivar el desarrollo de la tecnología existen primas a la producción, que garantizan un precio fijo de compra por parte de la red eléctrica. Esto supone un encarecimiento de la energía eléctrica que paga el usuario en beneficio de las energías renovables, con lo que se conoce como Deficit Tarifario, que es un impuesto especial que incrementa el recibo de la energía eléctrica. Las placas solares también tienen algunas críticas como la de Robert Huber, premio Nobel de Química en 1988 quien mostró su oposición a la instalación de células fotovoltaicas diciendo “no se puede cubrir un país fértil con paneles solares. La energía fotovoltaica es cinco veces más cara que la hidroeléctrica”.
    La energía solar térmica o energía termosolar consiste en el aprovechamiento de la energía del Sol para producir calor que puede aprovecharse para cocinar alimentos o para la producción de agua caliente destinada al consumo de agua doméstico, ya sea agua caliente sanitaria, calefacción, o para producción de energía mecánica y, a partir de ella, de energía eléctrica.
    Yo creo que a fecha de hoy no es viable económicamente para un particular ya que la inversión inicial es muy alta, el mantenimiento costoso y las primas que dá el gobierno por la electricidad no son viables en un entorno de crisis como el de hoy. Dentro de unos años cuando la tecnología esté mas desarrollada y los precios de los paneles sean más bajos, sí será una buena opción.

  3. laurabc di:

    Como ya han dicho mis compañeros, la energía solar tiene ventajas y desventajas, en las cuales este tipo de energía es costosa a la hora de instalarla, pero una de las ventajas es que aprovechamos los recursos renovables.
    Hay cuatro formas de obtener esta energía, y son: -Térmicos: es la más simple y común. Son paneles metálicos con pequeñas tuberías de agua. Se utiliza para la obtención de agua caliente en el uso doméstico. -Fotovoltaica: son paneles de silicio dopado o de plástico orgánico, que aprovechan el efecto fotoeléctrico para generar energía eléctrica. Los paneles de silicio dopado son bastante costosos, por lo que se usa más el de plástico orgánico. Se utiliza para obtener energía en el uso doméstico. -Termoeléctricos: el calor de Sol se utiliza para hacer funcionar un motor Stirling, que acciona un generador eléctrico. Se usa en las centrales para la obtención de energía. -Fotoquímicos: son paneles hechos de un material fotoactivo (generalmente Dióxido de Titanio), que actúa como catalizador en las reacciones de H2O y CO2, y sirve de base para producir hidrocarburos. Se utiliza para generar electricidad.

  4. ares di:

    Al hacer los comentarios seguís, en general, sin distinguir entre los dos grandes tipos de aprovechamiento de la energía solar, y por tanto de paneles (para electricidad y para calor)

  5. menobc di:

    A enerxía solar é unha das enerxías renovables que hoxe en día se está usando como método alternativo de suministro de enerxía en algunhas casas e edificios xa que cada vez son máis o número de placas que podemos ver nos tellados e xardíns .Dende o meu punto de vista ,este tipo de enerxía non ten desvantaxes en canto aos gastos que pode xerar a súa instalación xa que estes serán compensados coa protección do medio ambiente, a producción de enerxía e o aforro.En algúns casos ata podes vender a enerxía sobrante a unha empresa eléctrica reducindo así as emisións que producen estas empresas á hora de producir.Primeiro úsala para os teus aparellos no teu fogar(electrodomésticos…)e a sobrante pasa a rede eléctrica e ademáis ao ser unha enerxía renovable teremos asegurado a fonte enerxética durante bastantes anos sen ter que talar árbores nin queimar residuos.
    Polo tanto deberíamos potenciar o seu uso nos noso fogares xa que pequenas contribucións de enerxía limpa a rede xeral poden contribuir a coidar o medio no que vivimos.
    Aqui vos deixo un anlace para que podades informarvos de como vender a enerxía sobrante tendo en conta os decretos-lei.
    http://www.energy-spain.com/energia-solar/fv-inyeccion-a-red

  6. luciabh di:

    La energía solar obtenida mediante la captación de la luz y el calor emitidos por el Sol.
    Es una buena solución para las necesidades energéticas de todos los países debido a su universalidad y acceso gratuito ya que,proviene del sol.Podemos decir que no contamina y que su captación es directa y de fácil mantenimiento.
    Es una energía renovable,de las no contaminantes.
    La radiación es aprovechable en sus componentes directa y difusa, o de las dos maneras.La radiación directa es la que llega directamente del foco solar, sin reflexiones o refracciones intermedias. La difusa es la emitida por la bóveda celeste diurna gracias a los múltiples fenómenos de reflexión y refracción solar en la atmósfera, en las nubes y el resto de elementos atmosféricos y terrestres.

  7. isabelbh di:

    La energía solar pienso que tiene muchas más ventajas que las que dice Jorge, por ejemplo, proviene de una fuente de energía inagotable, no como el petróleo, los sistemas de captación solar son de fácil mantenimiento.Es un sistema de aprovechamiento de energía idóneo para zonas donde el tendido eléctrico no llega (campo, islas) o donde es dificultoso y costoso su traslado. En el caso de España, Alemania o Italia para incentivar el desarrollo de la tecnología para igualar el precio de obtención de la energía al de otras fuentes más económicas en la actualidad, existen primas a la producción, que garantizan un precio fijo de compra por parte de la red eléctrica.
    Los paneles solares tienen un rendimiento en torno al 15% y no producen calor que se pueda re aprovechar. Sin embargo, son muy apropiados para instalaciones sencillas en azoteas y de auto abastecimiento.

  8. xurxobh di:

    Iste tema e realmente interesante xa que todo o mundo escoito decir que as enerxias renovables son o futuro por eso prestei maior atención a esta noticia que concretamente fala sobre a instalación de placas solares que ten coma vantaxes o aforro e tamén estas axudando o medio ambiente xa que e totalmente natural.O único malo e que a instalación destas placas solares teñen un custo elevado e a longo prazo poden dar problemas.O ideal sería que o seu prezo fose mais asequible pra todo o mundo e asi poderíamos contribuir de forma positiva respecto o noso medio.Tamén deberia mirar como fabricar as placas solares con menor custos asi serían máis baratas e podería obtar máis xente a adquirilas.Espero que nun futuro moita máis xente as utilice!!Un saudo

  9. Bea Conde di:

    Teño unha compañeira,Lara von Staa, que na súa casa ten placas solares e moitas veces contoume as ventaxas que teñen. No articulo aparecen moitas mais desventaxas que ventaxas, pero vale que sexa custoso instalalas, pero co tempo será mais rentable, e debemos concienciar a población de elas, xa que é unha fonte de enerxía renovable limpa, é respetuosa co medio ambiente.

    Sobre todo fomentar as placas solares en lugares con climas soleados como Brasil ou calquera país do Ecuador, como os parques eólicos nas zonas costeiras. Moitas veces as placas solares non son a única fonte de enerxía que necesitamos, tamén temos que utilizar calderas o bombonas… durante o inverno, porque no verán e maís que suficiente a enerxía producida polas placas, como xa dixen antes, sempre en zonas con climas calurosos.

    Debido a situación actual, creo que sería positivo provomer todas as enerxías renovables para deixar de depender tanto das que non son renovables como o petroleo, e evitar conflictos como o de Repsol con Arxentina e España.

  10. Pablo di:

    Creo que la energía solar al ser renovable tiene la ventaja de que nunca se va agotar y además no daña el medio ambiente. Por lo tanto creo que se debería fomentar el uso de esta fuente de energía, así como de otras similares que tampoco contaminan y no se agotan:
    -Energía eólica: es la obtenida del viento, es decir, la energía cinética generada por efecto de las corrientes de aire, y que es transmutada en otras formas útiles para las actividades humanas.
    -Energía geotérmica: es aquella que puede obtenerse mediante el aprovechamiento del calor del interior de la Tierra.
    -Energía hidráulica o energía hídrica: aquella que se obtiene del aprovechamiento de las energías cinética y potencial de la corriente del agua, saltos de agua o mareas.
    -Biocarburantes: mezcla de hidrocarburos que se utiliza como combustible en los motores de combustión interna y que deriva de la biomasa, materia orgánica originada en un proceso biológico, espontáneo o provocado, utilizable como fuente de energía.

  11. martaqbh di:

    La energía solar no es contaminante y proviene de una fuente de energía inagotable. Los sistemas de captación solar son de fácil mantenimiento y el costo disminuye a medida que la tecnología va avanzando. Las principales ventajas de los sistemas que utilizan la energía solar es la fiabilidad y durabilidad y otra ventaja es la facilidad de instalación del módulo, ya sea fotovoltaica de adaptación si los sistemas fotovoltaicos integrado. Pero, para recolectar energía solar a gran escala se requieren grandes extensiones de terreno y una gran inversión inicial. Y una gran desventaja de esta energía es que la fabricación de paneles fotovoltaicos requiere el uso de materiales de alta toxicidad porque los paneles son de silicio.

  12. federicobc di:

    Hoxe en dia os sistemas de alimentación enerxética alternativas son un argumento moi discutido. Os paneis solares parecen ser á mais fiable, como o sol é unha das poucas fontes de enerxía que non vaise acabar por moitísimo tempo. Isto vai ser o futuro do noso planeta fixo, xunto co vento.

  13. Juan Mata Naranjo di:

    A enerxía solar é unha das enerxías renovables máis efectivas e recomendadas na actualidade. Pero a pesar de que sexa unha nova e inovadora idea que pode chegar a ser moi útil no futuro, aínda necesitan moitas melloras. Por exemplo, agora mesmo as placas solares teñen unha producción do 8%, é dicir, aínda non son demasiado productivas e non aproveitan toda a enerxía que se podría arpoveitar. A pesar desto se están facendo moitos avances e a finais deste ano estímase que a gran mayoría das empresas productoras cheguen ao 12% de aproveitamento, e sobre o ano 2050 se poderán comprar placas solares que aproveiten ata o 50% desta enerxía.
    Ademáis deste problema esta o problema da instalación destes paneles que antes deste ano tiña unha gran subveción de parte do goberno (para promocionar a utilización destas enerxías renovalbes), pero dende este ano o goberno xa non nos proporciona estas subvencións. Esto provoca que a xente deixe de instalar estos paneles solares, e isto fai que moitas empresas dedicadas a esto venda menos e tamén ten outra consecuencias negativa, o desaproveitamento desta enerxía, que en España sería moi grande.

  14. jorgebc di:

    A enerxía solar é aquel tipo de enerxía que se capta a partir da radiación solar para obter calor ou electricidade. Hai dous tipos de enerxía solar:
    – Enerxía solar térmica: Este tipo de enerxía aproveita a radiación solar emitida polo sol dirixíndoa ata un punto con espellos que reflexan os raios do sol. Nese punto hai un fluído que se quenta pola radiación solar e este fluído á súa vez quenta auga, que se transforma en vapor e move unha turbina que, ao moverse, produce electricidade. Este tipo de enerxía prodúcese en centrales especializadas.
    – Enerxía solar fotovoltaica: Esta enerxía prodúcese en células fotovoltaicas que transforman a enerxía solar en enerxía eléctrica por medio de procesos químicos. Estas células fotovoltaicas están feitas de silicio e sóense instalar en fogares para o autoconsumo (quentar a auga, climatizar piscinas…)Esta enerxía presenta moitas ventaxas xa que non contamina, non require mantemento, as células fotovoltaicas son de moita duración e pode ser unha nova enerxía que se instale en lugares pouco accesibles porque é fácil de instalar e é bastante eficiente.

  15. pascalbc di:

    A parte negativa e que é un custo moi grande,sobre todo os paneis solares,que requirre moito diñeiro para construir e mantelos.Pode provocar a desaparición de insectos acúaticos e eso perxudican a alimentación dos peixes.A parte positiva e que axudamos ao medio ambiente a coidarse,ten unha duración bastante larga,producen energía renovable e limpa.Dunha parte estou a favor que nos axudaría a aforrar diñeiro e por outra perxudicaríamos os animais acúaticos.

  16. Romero di:

    Eu creo que as enerxias renovables, en concreto a enerxia solar, é un gran avance porque o seu principal obxectivo é protexer o mediambiente pero a súa vez tamén proporciona un gran aforro áinda que tamén presenta alguns problemas. O maior problema é o que custa a sua instalación, xa que o precio oscila entre 600 e 800 euros por metro cuadrado, pero este precio tan alto rentabilizase co paso do tempo, e outro inconvinte é o seu mantemento xa as enerxias non renovables non o precisan mentras que esta si que o necesita.

    • ares di:

      As instalacións de enerxías non renovables non necesitan mantemento? Dime algún exemplo.

      • Romero di:

        Con iso quixen decir que as enerxías renovables necesitan un mayor mantemento e co paso dos anos problablemente xurdan máis problemas no mantemento de enrxías renovables ca no mantemento das enerxías non renovables. con isto non quero decir que as enerxías non renovabkes non necesiten mantemento, que si que o necesitan pero non dá tanto traballo como o das enerxías renovables, nin é tan custoso.

    • marcosbc di:

      Vou explicar este pequeno erro. Dise que as enerxias solares teñen un gran custo de instalación, posto que o prezo unha soa placa solar pode oscilar entre 150 e 400 euros, se a esto lle engadimos a man de obra e o resto da instalación acada precios moi altos.
      Pero no que menciona de aforro penso que se refire ao aforro na factura eléctrica e de gas, pero ten que estar instalada moitos anos para que produza un aforro e que a zona na que estea instalada sexa propicia para estas enerxías.

Deixa unha resposta