AUTOPSIA DUN ASASINO

Podedes deixar os vosos comentarios (non máis de catro liñas) sobre as substancias que aparecen no pitillo, o uso habitual desas substancias e o dano que producen no organismo.

Esta entrada foi publicada en Saúde e etiquetada , . Garda o enlace permanente.

47 Responses to AUTOPSIA DUN ASASINO

  1. nuriabh di:

    Simplemente viendo de las substancias que está formado un cigarrillo se le deberían sacar las ganas de fumar a todo el mundo. Aún así hay muchísima gente que fuma; muchas de esas personas no saben ni lo que están fumando.
    El vicio del tabaco es muy adictivo y no es algo de lo que hoy te puedas enganchar y mañana desenganchar.
    Muchísima gente muere a causa del tabaco, sobre todo tiene muchas substancias cancerígenas que provocan cáncer.
    El tabaco no solo es malo para los que fuman, sino también para las personas que estamos a su alrededor.

  2. dianabh di:

    Esta bien que enseñen cosas importantes para la slud como las substancias que componen un cigarro.aunque mucha gente que fuma no sabe lo que esta consumiendo,porque si realmente lo supieran no fumarian.

  3. javierbc di:

    Mucha gente fuma cigarros sin saber las consecuencias que puede tener. Si supieran las substancias malas que tienen algunas personas se lo pensarían

  4. miguelbh di:

    Mima canta substancia pode ter un cigarro moi malas para a saúde. Está ben que se amosen este tipo de cousas para que a xente se de de conta do que fuma.

  5. jorgebh di:

    O tabaco é un asesino silencioso que nos vai matando pouco a pouco e cando nos damos de conta xa é demasiado tarde e os danos xa estan feitos; desta forma ensinannos os productos que utilizan para sua produccion. En definitiv:a o tabaco pode matar.

  6. marinabh di:

    Esta es una forma bastante clara de enseñar a los fumadores lo malo que tiene fumar tabaco, o cualquier otro tipo de substancia. Pero en mi opinión, todo fumador sabe los daños que producen esas substancias, y aún así lo siguen consumiendo principalmente por la nicotina que tiene, y lo que hace que nos “enganchemos”.

  7. albabh di:

    O tabaco é un dos sistemas que o home creou para autodestruirse, pois o ser humano busca o pracer persoal sobre moitas outras cousas, ainda que sexa prexudicial.

  8. victorbh di:

    Pareceme ben que ensinen todos os productos perjudiciales que ten o tabaco.
    non sabia que tiña tantas subtancias.
    Non se deberia fumar

  9. No se trata de enumerar las sustancias presentes en un unico cigarro, sino de explicar lo malo que estas pueden causar. El hecho de que el hábito de fumar puede causar cáncer de pulmón es muy conocido por fumadores e incluso no fumadores, pero no es el unico mal causado por el tabaco, aun que sí es el más “maligno.”

  10. menobc di:

    Esta imaxe espero que lle sirva a moita xente a deixar de fumar xa que contén moitas sustancias que son perxudiciais para o organismo e que poden afectar tanto no presente, destruíndo células e provocando enfermidades,coma no futuro ,provocando modificacions no ADN ,o que se coñece como mutacións.Saúdos

  11. xabierbc di:

    Despois de ver esta imaxe e ver todas as sustancias que conten tan so un cigarrillo, non sei como os fumadores poden seguir fumando coma se nada ou os non fumadores comezar a fumar. A min non me parece moi apetecible pagar para perxudicar o teu propio organismo…

  12. Jesus di:

    A maioría da xente non sabía nin sabe que ten tantas substancias canceríxenas para o corpo,e eu penso que se o souberan antes de empezar a fumar,pensaríano dúas veces.

  13. Juan Mata Naranjo di:

    Un placer que se puede llegar a pagar a un precio demasiadamente alto!!!!! Viendo esto ves que no merece la pena empezar.

  14. Romero di:

    Tantas sustancias e tan malas … por cada cigarrillo se perden 30 segundos de vida e se ten unha gran probabilidade de ter cáncer debido a todas esas sustancias canceríxenas

  15. Miriam di:

    Todo fumador conoce las sustancias que el cigarrillo contiene, no tantas como indica la foto, ni tan perjudiciales, pero si su mayoria. Los consumidores ya conocen que no es ´´bueno´´ seguilo consumiendo, pero la adición que genera ya no les permite dejarlo. Por lo que todo fumador, aun conociendo los efectos perjudiciales seguira fumando por muchas campañas de concienciación que se realicen. El acto de la conciendciación se debería concienciar a los más jóvenes para evitar generaciones futuras insanas.

  16. albertobc di:

    A xente debería ser consciente de estas substancias e do que representan para o noso organismo e as consecuencias na nosa saúde.
    http://www.zonadiet.com/salud/tab-toxica.htm

  17. marcosbc di:

    En el mundo mas de un 23% de personas son fumadoras. Si estos vieran los problemas que causa el tabaco a la larga, creo que no comenzarian a fumar.
    Saludos!!

  18. Pablo di:

    Después de ver esto, creo que muchos fumadores se plantearían dejar de fumar, porque están acabando con su salud y con la de todos los fumadores pasivos que le rodean. Creo que si hubiera en las cajetillas más imformación sobre los componentes del tabaco, disminuiría el número de fumadores. En mi opinión, una persona no se tomaría conscientemente un carburante para cohetes (METANOL),un antipolillas (NAFTALINA) o un insecticida (NICOTINA). Si no los consumiría por separado, ¿porque los consume todos juntos? Un saludo

  19. miguelbc di:

    O tabaco é un tipo de substancia das máis adictivas que existe. É máuis perxudicial que o alcohol e algunhas drogas xa que contén diversos productos químicos moi perxudiciais. Tabaco aumenta drasticamente as probabilidades de ter un cáncer de pulmón.

  20. Juan F. di:

    Demasiadas substancias perxudicais para o organismo nun só cigarrillo. Con razón se prohibiu o consumo en lugares como bares e cafeterías!! Xa que ao fumar, non afecta só ao que o consume, senón tamén aos dos seus arredores.

  21. pascalbc di:

    O tabaco e malo solo o ver o cigarro pero cando o ves por dentro,inda peor.A xente non se da conta malo que é e seguen fumando como se fora bo para o corpo.Cando estiren a pata xa se darán de conta.

  22. Bea Conde di:

    Quizas esta imaxe sirva para concienciar a xente de que fumar non e so placer e humo nos pulmón, que os cigarros levan moitas substancias que non son boas para o organismo.

  23. jorgebc di:

    O tabaco é unha substancia perxudicial para a nosa saúde. Contén moitos elementos que son tóxicos como arsénico, amoniaco, alquitrán e moitas mais que nos perxudican gravemente. As enfermidades causadas polo tabaquismo son dificultade de respiración, cáncer de pulmón e enfermidades cardiovasculares.

  24. federicobc di:

    Dende un fumador podese aprender a tolerancia, nunca hubo un fumador que se queixara dun non fumador.

  25. laurabc di:

    Esta entrada está moi ben, xa que informa a xente dos riscos do tabaco. Porque hai moita xente que non sabe que ten tantos riscos nin que ten tantas substancias malas para a saúde.

  26. laraoubh di:

    Es una buena forma de hacer ver a las personas la realidad del tabaco; hay gente que no sabe en realidad de lo que está hecho y lo que se está fumando y de esta manera habrá gente que recapatice y vea todas las substancias que está metiendo a su cuerpo,,,

  27. luciabh di:

    O tabaco ten substancias prexudiciais para a saúde,pero non só a do consumidor senón tamén a da xente de ó redor.

  28. samanthabh di:

    La nicotina es un producto que modifica gravemente las respuestas del sistema nervioso del organismo.

  29. martaqbh di:

    O tabaco ten moitas substancias prexudiciais para a saúde. Pode ser tan prexudicial para un fumador pasivo como para un activo.

  30. borrajobh di:

    Desde hace dos meses las asociones Club de Fumadores por la Tolerancia http://www.prohibidoprohibir.org, y el Comité Nacional para la prevención del tabaquismo (CPNT) http://www.porquenosotrosno.org , se enfrentan en una cruzada recogiendo firmas a favor y en contra de las nuevas leyes antitabaco propuestas recientemente por el gobierno en materia de prohibición del consumo de tabaco en los lugares publicos.
    Según los datos publicados por el CPNT son ya más de 1 millón de firmas que han conseguido a favor de la prohibición propuesta por el gobierno. Sin embargo la asociación de internautas tolerante tan solo han logrado obtener 8 474 firmas a favor de mantener el consumo de tabaco según la normativa actual.

  31. elenabh di:

    Quizás esta sea una manera de mentalizarnos sobre lo que el tabaco hace con nosotros,lo destrozados que nos deja por dentro,y que cada una de esas substancias diferentes causa un efecto negativo en nuestro cuerpo con tan sólo un cigarrillo.

  32. anabelbh di:

    Eu non sabia que tivese tantas substancias como o arsénico (veleno violento) e moitas máis.

  33. ivanbh di:

    É sorprendente a cantidade de sustancias que pode ter un cigarrillo. Mimá, dame veneno… O_o

  34. isabelbh di:

    Esta es una entrada muy interesante por que mucha gente que fuma no sabe lo que está ingiriendo y esto le ayuda a saber más de los problemas y enfermedades que conlleva fumar.

  35. patriciabh di:

    As substancias que forman un cigarro adoitan ser prexudiciais por moito que non chegues a consumilo directamente; aínda así produce grandes problemas na nosa saúde. Normalmente danas os pulmóns, que é o que principalmente che prexudica; pódeche provocar adicción.

  36. cristianbh di:

    El humo de tabaco inhalado daña las células que recubren las paredes de los bronquios.

  37. martabh di:

    Ya sabíamos que el tabaco perjudicaba a nuestra salud y que la gente sigue fumando pero al ver esta imagen muchos fumadores pueden llegar a planteárselo en serio.

  38. irisbh di:

    A xente sabe que o tabaco é prexudicial pero a maioria, inclúome a min, non sabiamos que estaba formado por tantos compoñentes, a ver se este artigo abre os ollos ós fumadores.

    Un saúdo,Iris

  39. martadbh di:

    Esta entrada está moi ben porque advirte a xente de que fumar é malo e produce moitas enfermidades como cancro de pulmon… polos seus compoñentes, que normalmente teñen outros usos e neste caso son bastante prexudiciais.

  40. borrajobh di:

    Só ca foto dan ganas de deixar de fumar, jaja.

  41. robertobh di:

    A min paréceme que aquela xente que fuma se soubese o que está fumando e as consecuencias que ten non fumaría.

  42. borrajobh di:

    Bares y cafeterías, y locales de ocio nocturno han reducido sus ventas en enero un 19,14% y un 19,88%, respectivamente, respecto al mismo mes de 2010, a causa del endurecimiento de la ley antitabaco. El tabaco mueve dinerooo!!!!

  43. xurxo!!! di:

    Non sabía que o tabaco tivese tantas substancias cancerixenas!!!

Deixa unha resposta